جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شکری - سمنان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در ۱۴۵ پایگاه سطح استان خبر داد و گفت: ۵۱ پایگاه قرآنی و ۹۴ پایگاه فرهنگی در سطح استان میزبان طرح هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام علی شکری، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، درباره طرح اوقات فراغت این نهاد با بیان اینکه طرح اوقات فراغت در ۱۴۵ پایگاه در سطح هشت شهرستان استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این طرح از ۱۵ تیرماه آغاز و تا بیست و پنجم مرداد ماه ادامه دارد و خوشبختانه در همین ابتدا با استقبال خوب و پرشور خانواده‌ها و نونهالان استان مواجه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۵۱ پایگاه قرآنی و ۹۴ پایگاه فرهنگی در سطح شهرستان‌های استان میزبان طرح اوقات فراغت هستند، تصریح کرد: شاهرود دارای ۳۸ پایگاه ۲۳ پایگاه ابلاغی فرهنگی و ۱۵ پایگاه قرآنی، سمنان دارای ۲۲ پایگاه ۱۷ پایگاه فرهنگی و ابلاغی و پنج پایگاه قرآنی، دامغان دارای ۲۵ پایگاه ۱۵ پایگاه ابلاغی و فرهنگی و ۹ پایگاه قرآنی و میامی دارای ۲۳ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه فرهنگی و ۱۰ پایگاه قرآنی اوقات فراغت هستند.

وی افزود: این طرح همچنین در ۱۰ پایگاه مهدی شهر شامل ۹ پایگاه فرهنگی و یک پایگاه قرآنی، در گرمسار ۱۶ پایگاه شامل ۱۰ پایگاه فرهنگی و شش پایگاه قرآنی، در سرخه به پنج پایگاه چهار پایگاه فرهنگی و یک پایگاه قرآنی و در بیارجمند با شش پایگاه شامل پنج پایگاه فرهنگی و یک پایگاه قرآنی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: تعلیم قرآن، احکام، معارف دینی و اسلامی، نشاط اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و دینی، فرایض اسلامی، حجاب و عفاف و … در زمره مباحث مطروحه در طرح اوقات فراغت از سوی مبلغان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این اداره کل در سال جاری ۱۴۵ مبلغ زن و مرد را به پایگاه‌های این طرح اعزام کرده است، گفت: ۸۱ مبلغ مرد و ۱۵ مبلغ زن بومی، هفت مبلغ برادر غیر بومی و اعزامی از قم و دفتر مرکزی و هم چنین ۴۲ روحانی مستقر مجموع مبلغان اعزامی تبلیغات اسلامی برای این طرح را شامل می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha