شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار

حوزه/ از سال ۹۶ تاکنون در ۱۲ استان موزه های دفاع مقدس راه اندازی شده است و قرار است این موزه در استان قم و سایر استانها هم به زودی راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار پیش ازظهر امروز درنشست بررسی و تبیین نقش حوزه های علمیه در دفاع مقدس که با حضور سازمانها و مراکز حوزوی که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه درقم برگزار شد، گفت: روحانیت در طول تاریخ ایران اسلامی برای دفاع از دین، همیشه پیش قدم بوده و این مسئله را با بیش از از 4هزار شهید به نظام و انقلاب به اثبات رسانیده است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: امروز این فرهنگ دفاع مقدس است که توانسته، انقلاب و نظام را از انواع فتنه ها عبور دهد و به همین دلیل باید تلاش کرد، این فرهنگ را همیشه دربین مردم زنده نگه داشت.

وی بیان داشت: در همین راستا بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس از سوی رهبر انقلاب راه اندازی شده است. در این رابطه راهیان نور آغاز کار کرد و در ادامه شاهد نشر آثار شهدا بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار گفت:در همین رابطه کار دیگری که انجام شد، راه اندازی موزه های دفاع مقدس در 12 استان در سال 96 بوده است و قرار است این موزه در استان قم و سایر استانها هم به زودی راه اندازی شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: قرار است موزه ای که در این استان به دلیل حضور حوزه و روحانیت راه اندازی می شود، با نگاه ویژه ای انجام گیرد.

وی بیان داشت: برای این منظور،  جلسات متعددی همراه باتعیین سرفصل ها صورت گرفته است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha