سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امروز نویسندگان و پژوهشگران حوزه های علمیه باید بیش از پیش سبک زندگی بانوی کرامت را مورد تحقیق قرارداده و آن را در اختیار بانوان و مردم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  روح الله فاطمی نسب، امروز در مراسمی بمناسبت دهه کرامت که در بیت مرحوم آیت الله باریک بین و با حضور جمعی از اساتید و روحانیون حوزه علمیه قزوین برگزار شد، به تبیین شخصیت ارزشمند فاطمه معصومه (س) پرداخت و گفت: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)  ارتباط عاطفی خاصی با هم داشتند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه (س) از جهت شخصیت فردی و کمالات روحی در بین فرزندان موسی بن جعفر(ع)، بعد از برادرش حضرت امام رضا (ع) در والاترین رتبه جای دارند. ایشان سرچشمه خوبی ها وکمالات است، لذا امروز نویسندگان و پژوهشگران حوزه های علمیه باید بیش از پیش سبک زندگی بانوی کرامت را مورد تحقیق قرارداده و آن را در اختیار بانوان و مردم قرار دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار کرد: مادران فردای ایران اسلامی همین دختران جوان هستند که باید حضرت معصومه(س) را الگوی خود  را دهند.

تجلیل از مرحوم آیت الله باریک بین

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در ادامه با  گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین، بیان کرد: مرحوم آیت الله باریک بین از شخصیت های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و توانستند فعالیت های ارزشمند و ماندگار از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha