جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: کردستان از نظر جغرافیایی استانی متنوع، وسیع و... می باشد، لذا اگر به دنبال ساماندهی فعالان قرآنی به معنای واقعی و عملی هستیم باید نهادهای فرهنگی و متولیان فرهنگ بسیجی وار پای کار بیایند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در حاشیه برگزاری همایش بزرگ «قرآن و عترت» که در تالار فرهنگی سنندج برگزار گردید در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح عالی بودیم که تداوم چنین برنامه هایی از نیازهای این استان می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار ادامه داد: اهمیت این همایش تا جایی بود که دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و... به عنوان مهمان و سخنران حضور داشتند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود برگزاری این همایش را نشان از توانایی ها و پتانسیل های بسیار والای کردستان در مسایل و امور قرآنی دانست و تاکید کرد: کردستان از حیث مسایل دینی و قرآنی جزو استانهای غنی در کشور می باشد، خوشبختانه هر ساله جوانان و فعالان قرآنی این خطه رتبه ممتاز ملی را در کسب می کنند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به لزوم توجه بیشتر نهادهای فرهنگی و مذهبی برای ساماندهی فعالان قرآنی گفت: کردستان از نظر جغرافیایی استانی متنوع، وسیع و... می باشد، لذا اگر به دنبال ساماندهی فعالان قرآنی به معنای واقعی و عملی هستیم باید نهادهای فرهنگی و متولیان فرهنگ بسیجی وار پای کار بیایند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار تاکید کرد: در سخنرانی ها و برنامه های همایش امروز نکات بسیار مهمی مطرح گردید و از جهت دیگر مسایل قابل توجه این برنامه این بود که پتانسیل های این استان در مسایل قرآنی بخشی از چهره خود را هویدا نمود.

حجت الاسلام محمودی بیان داشت: حضور پرشور مردم سنندج در همایش امروز نشان داد که دیگر شهرستانهای استان کردستان توانایی برگزاری چنین همایش هایی را دارند، لذا باید سعی کنیم این گونه برنامه ها را در دیگر مناطق استان اجرا کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستانهای استان به ویژه شهرهایی که در مناطق مرزی قرار دارند بسیار مهم و تاثیرگذار است زیرا این مناطق به شدت زیر هجمه فرهنگی، مذهبی و... دشمنان نظام قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha