جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای فرهنگ عمومی

حوزه/ در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، بر لزوم سرعت عمل مسئولان در مواجهه با آسیب‌های فرهنگی، تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان برگزار شد.

در این نشست استاندار خوزستان، با بیان اینکه توجه به فرهنگ در هر جامعه‌ای سبب انسجام و پویایی آن در حوزه‌هایی نظیر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود، گفت: باید به توسعه فرهنگ عمومی در جامعه توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه حتی سیاست و اقتصاد با کمک فرهنگ به یکدیگر متصل می‌شوند، اضافه کرد: اثرگذاری فرهنگ در جامعه و خودداری از سطحی‌نگری چالش‌ها و تهدیدها یکی از عمده کارهایی است که باید از سوی متولیان فرهنگی، جدی گرفته شود.

توجه ویژه به نماز جمعه و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی

همچنین در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، وقت‌شناسی را یکی از موضوعات مهم دانست و تصریح کرد: امروز مسأله «زمان» از مهم‌ترین مسائل است و این بدان معناست که برای مواجهه با مشکلات فرهنگی باید وقت‌شناس بود و سرعت عمل و ابتکار داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، همچنین توجه به نماز جمعه را یکی از موضوعات مهم در کاهش آسیب‌های فرهنگی بیان کرد و گفت: نماز جمعه علاوه بر امر دینی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha