چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجلیل از مدیران، معلمان، و مربیان طرح نظارت تحصیلی فرزندان شهدای مدافع حرم استان قم

حوزه/امام جمعه قم گفت: اعمال شهدا گم و تباه نمی‌شود، بلکه توسط خداوند متعال ارزش‌گذاری خواهد شد درحالی‌که اگر فردی در مسیر الهی قرار نگیرد اعمال نیک او در روز قیامت کاربردی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران، معلمان، و مربیان طرح نظارت تحصیلی فرزندان شهدای مدافع حرم استان قم که در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در قرآن کریم نهفته است، اظهار کرد: شناسایی این ظرفیت‌ها و معرفی آن‌ها به عموم مردم بر عهده افرادی است که اهل شناخت و فهم قرآن کریم هستند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه قرآن برای نیازهای مختلف بشری برنامه و دستور دارد، اضافه کرد: آموزه‌های قرآنی باید با نیازهای روز جامعه تطبیق داده شود تا بتوانیم از این آموزه‌ها به شیوه مطلوب در رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه شهدا همچنان زنده بوده و نزد پرورگار خود روزی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: اعمال شهدا گم و تباه نمی‌شود، بلکه توسط خداوند متعال ارزش‌گذاری خواهد شد درحالی‌که اگر فردی در مسیر الهی قرار نگیرد اعمال نیک او در روز قیامت کاربردی نخواهد داشت.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه در دورانی سلاح‌ها از کار می‌افتند و فقط اراده‌ها کاربردی خواهند بود، مطرح کرد: افرادی که کافر شدند مورد نفرین خداوند متعال قرار گرفته و نابود خواهند شد و این وعده الهی باید مورد توجه همه مسلمانان قرار گیرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha