چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: خوشبختانه همانند سال گذشته امسال هم که طرح میثاق طلبگی در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام قروه برگزار گردید، شاهد اشتیاق زاید الوصف طلاب جدیدالورود بودیم.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به برگزاری طرح سالانه میثاق طلبگی، اظهار داشت: اجرای طرح میثاق طلبگی برنامه ای مناسب برای آشنایی بهتر و میدانی طلاب جدیدالورود با فضای مدارس دینی و حوزه می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با تاکید بر اینکه ورود به حوزه های علمیه سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: طلاب سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستند و این جایگاهی است که نصیب همه نمی گردد، لذا طلاب باید با وقوف به این مهم این مسیر را به صورت کامل طی کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب طلاب جدیدالورود از طرح میثاق طلبگی افزود: طلاب جدید الورود در دوران گذراندن طرح میثاق طلبگی از نزدیک و بدون واسطه فضای طلبگی و ... را مشاهده می کنند و قضاوت بر عهده خود آنان خواهد بود که این برای انتخاب مسیر یک فرد که علاقمند به حوزه علمیه می باشد بسیار مهم و کلیدی است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه همانند سال گذشته امسال هم که طرح میثاق طلبگی در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام قروه برگزار گردید، شاهد اشتیاق زاید الوصف طلاب جدیدالورود بودیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: مردم استان کردستان ذاتا کشش خاصی به سمت دین و مذهب دارند و مردمان این دیار از قدیم الایام در مباحث دینی حرف های بسیاری برای گفتن در سطح کشوری و حتی بین المللی داشته اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: خانواده های طلاب باید بدانند که انتخاب فرزندانشان در بحث ورود به حوزه علمیه، انتخابی درست و از روی احساس وظیفه دینی و شرعی بوده است، لذا از آنان می خواهیم که فرزندان خود را در این مسیر مهم همراهی کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از بارزترین ویژگی طلاب کردستانی، تعهد، تلاش و ... آنان نسبت به مسایل حوزوی است که این خود یکی از امتیازات مهم برای هر طلبه می تواند باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha