جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رسول برگی

حوزه/ رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با درخواست از دوستان، هیئت‌ها و ادارات و افراد شخصی مبنی بر پرهیز از نصب هرگونه بنر و پلاکارد تبریک ، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی نظام و کشور، از همه عزیزان استدعا می‌کنم تا هیچ بنر و کارت و پلاکاردی نصب نکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، حجت‌الاسلام رسول برگی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آذربایجان‌شرقی معرفی و کار خود را آغاز کرد.

وی در مراسم معارفه‌ خود با بیان اینکه در استانی که وجود بابرکت حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تشریف دارد، کار کردن هم راحت و هم سخت است، گفت: راحت از این لحاظ که محبوبیت او، حلّال مشکلات خواهد بود و  سخت به خاطر اینکه پشت سر حاج آقا آل‌هاشم حرکت کردن بسیار سخت است چراکه او یک فرد با تلاش و مجاهد است.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با درخواست  از دوستان، هیئت‌ها و ادارات و افراد شخصی مبنی بر پرهیز از نصب هرگونه بنر و پلاکارد تبریک ، گفت: با توجه به مشکلات  اقتصادی نظام و کشور، از همه عزیزان استدعا می‌کنم تا هیچ بنر و کارت و پلاکاردی نصب نکنند.

حجت‌الاسلام رسول برگی با اشاره به جمله معروف شهید رجایی در زمان انتخاب به عنوان ریاست جمهور، افزود: شهید رجایی وقتی به سمت ریاست جمهوری رسید به همه اطرافیان خود گفت که برای من پلاکارد و دسته گل و هدیه و غیره نیاورید و فقط اگر هر وقت دیدید که من یک لحظه این مسئولیت را بد انجام داده و از گذشته خود  غافل شدم حتما درِ گوشم زمزمه کنید که تو محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد هستی که زمانی به خاطر اینکه امرار معاش کنی، مجبور به دوره گرد و دستفروشی بودی.

وی اضافه کرد: من هم فرزند یک دستفروش هستم و به پدر خود افتخار می‌کنم؛ مردی که پدر دو شهید دفاع مقدس است و تا ۶ ماه پیش چرخ دستفروشی‌اش همچنان می‌چرخید، ولی به علت کهولت سن و به اصرار خانواده از دستفروشی دست کشیده و استراحت می‌کند.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان تأکید کرد: برای من پلاکارد و بنر و کارت تبریک ارسال نکنید ولی گاهی یادم بیاندازید که من برای نوکری آمده‌ام نه ریاست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha