جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نمایندگان مجلس با حضرت آیت ا... علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه فلسفه حضور نمایندگان مردم در خانۀ ملت، چیزی جز قانونگذاری برای رتق و فتق امور دنیایی مردم نیست، گفت: بهترین لذت برای نمایندگان مجلس، خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما در دیدار جمعی از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: بهترین لذت، خدمت به مردم است و اینکه همه ما بتوانیم در مدت زمانی که مسئولیت داریم؛مشکلات مردم را رفع نماییم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مردم یکی از مهمترین وظایف نمایندگان است، افزود: در مورد مشکلات مردم و حل آن همه باید آستین همت را بالا بزنند و فقط در مقام حرف نباشد.

وی با انتقاد از عدم تصویب قانون مناطق جنگی بازنشستگان خاطر نشان ساخت: بازنشستگان در جنگ بودند، جنگ را درک کردند، با جنگ زندگی کردند، اما متأسفانه حق مناطق جنگی از آن ها سلب شده است.

آیت الله علما تصریح کرد: افرادی که برای نمایندگی مجلس کاندیدا می شوند، نباید وعده هایی بدهند ، که امکان عمل نمودن به آن وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه فلسفه حضور نمایندگان مردم در خانه ملت، چیزی جز قانونگذاری برای رتق و فتق امور دنیایی مردم نمی باشد، گفت: بهترین لذت برای نمایندگان مجلس خدمت به مردم است.

 در دیدار آقایان، صفری، جاسمی، سلیمانی ، تجری و نادری نمایندگان شهرستان های استان کرمانشاه ، با نماینده ولی فقیه، هر کدام از نمایندگان گزارشی از فعالیت ها و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha