پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حال و هوای حرم  حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام میلاد

حوزه/ مسئول واحد خدمات فرهنگی آستان بانوی کرامت با اشاره به اینکه میانگین روزانه بیش از پنج هزار نفر از خدمات نمایشگاه بهشت بانو بهره‌مند می‌شوند، گفت: این نمایشگاه با فعالیت ۲۲ غرفه و حضور ۱۹ کارشناس مختلف فرهنگی که بیشتر آن‌ها از روحانیون هستند از ۱۱ تا ۲۲ تیرماه در صحن جامع فاطمی پذیرای زائران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت‌الاسلام انصاری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی به‌عنوان یکی از رسالت‌های مهم فرهنگی آستان مقدس دنبال شده است، اظهار کرد: کودک و نوجوان جامعه مخاطب اصلی نمایشگاه بهشت بانو هستند که بیشترین خدمات را از این نمایشگاه دریافت می‌کنند.

وی از حضور متخصصان ویژه دو مقطع سنی کودک و نوجوان در نمایشگاه بهشت بانو یاد کرد و افزود: معرفی کتاب‌ها و کتابخوانی با موضوع‌هایی از جمله امام رضا علیه‌السلام و زیارت در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

مسئول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌‌بیت(س) با بیان اینکه ارائه مشاوره‌های حقوقی و خانواده در غرفه‌ای با عنوان «به رسم مهربانی» با حضور خادم‌یاران رضوی دنبال می‌شود، تصریح کرد: روش‌های درست و صحیح امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک فضیلت فراموش‌شده با حضور کارشناسان در نمایشگاه بهشت بانو ترویج می‌شود.

وی از برپایی غرفه شهیدانه به‌منظور آشنایی کودکان و جوانان با شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم یاد کرد و گفت: برای دختران کودک و نوجوان نیز ویژه‌های مختلفی در واحد خواهران رواق کودک و نوجوان پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه میانگین روزانه بیش از پنج هزار نفر از خدمات نمایشگاه بهشت بانو بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: نمایشگاه بهشت بانو با فعالیت ۲۲ غرفه و حضور ۱۹ کارشناس مختلف فرهنگی که بیشتر آن‌ها از روحانیون هستند  تا ۲۲ تیرماه طی ساعات ۱۷ تا ۲۳ در صحن جامع فاطمی پذیرای زائران است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha