سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 498756
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
نامه بانوان خلیج فارس به بانوان عرب

حوزه/ بانوان خلیج فارس به مناسبت هفته عفاف و حجاب نامه ای را خطاب به بانوان مسلمان عرب نوشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، بانوان خلیج فارس به مناسبت هفته عفاف و حجاب نامه ای به بانوان مسلمان عرب نگاشته اند، که به شرح زیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهر عزیزم همسایه گرامی سلام،

من از جنوبی ترین مرز ایران و از نزدیک ترین گرای جغرافیای با تو سخن می گویم:

دختر مسلمان عرب، دوست و همسایه دیرین، ارادت قلبی مرا نسبت به خودت بپذیر، ما سالهای متمادی همجواران صلح جوی هم بوده ایم؛ نیاکان ما مراودات فرهنگی و اقتصادی زیادی با هم داشته اند و همواره برای زندگی بهتر در کنار هم کوشیده‌اند.

 اسلام دین عشق صلح و دوستی است پیامبر اکرم حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) با دین نورانی اسلام، شریعت را از جهل و نادانی و تعصب نجات داد. دختران را از زنده به گور شدن در عصر جاهلیت رهانید و به زن به چشم انسان نگریست و ملاک برتری انسان ها را تقوا قرار داد.

 خواهر عرب ام با تو سخن می گویم چون پرورش نسل ها به دست زنان مومن و مقاوم است؛ چون حس لطیف زنانه و ذهن حقیقت جو و صلح‌طلبی ذاتی زنانه، تو را مستعد می کند که بدون پیشداوری و به دور از ظن باطل سیاست‌مداران مستبد، با انصاف به دنبال پرتو درخشان حقیقت باشی.

 ما را چه شده است؟؟!! اسلام که دین مهربانی و صلح و دوستی است چطور فرزندانش به سوی عقاید تکفیری رفته‌اند؟؟

 خواهر گرامی ام، با تو سخن می گویم چون تو امید جهان اسلامی و آینده امت اسلام به دستان تو است.

اسلام به زن ارزش و بزرگی داد. زنان مبارز در همسایگی ات ایران، برای برقراری حکومت اسلام و رهایی از استبداد و استعمار در کنار مردان، جانانه مبارزه کردند. نام و یادشان در استقامت و بزرگ منشی همچون ماه تابان در آسمان تاریخ معاصر ایران می درخشد.

 بانو «فاطمه نیک» بانویی از دریا و شرجی، یکی از همین بانوان است او در جزیره هرمز در همسایگی شما می زیست و در لباس احرام به شهادت رسید؛ یا به یاد دارید پرپر شدن دختران و زنان پرواز ۵۶۶ در آب هایی که مشترک بین ما و شما است.

خواهر عزیزم بدان این رویدادهای به ظاهر تلخ، افزایش افتخار، اقتدار، انسجام و بصیرت زنان و مادران این سرزمین است.

 بانوی مسلمان ... زنان در تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از انحطاط جامعه اسلامی نقش مهمی دارند؛ بنابراین تنها اسلام ناب راه نجات ما است نه این فرهنگ غربی که بی اعتنا به کانون خانواده و در پی رواج روابط سطحی و نابهنجار است که محکوم به فناست و خود متفکرین غرب متوجه این شکست‌ها شده‌اند و نه فرهنگ شرق، که انزوای زنان را به دنبال داشته است؛ راه پیروزی، اخلاق و انسانیت، تربیت نسلی آگاه و حقیقت جو است.

 خواهر مسلمانم ... با گسترش ارتباطات جهانی به دنبال شناخت اسلام ناب باش نه اسلامی که حکام زورگو و دست نشانده معرفی می‌کنند، بدان که بیداری و آگاهی رمز نجات ما است.

 به امید جهانی عاری از جنگ، خشونت و دستیابی به دنیایی سرشار از دوستی، آزادی و برابری و عدالت ...

 فرستنده: بانوان خلیج فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha