پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 498814
۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
جشن پسران آفتاب در نجف آباد برگزار شد

جشن «پسران آفتاب» ویژه نوجوانان پسر نجف‌آبادی به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، جشن  «پسران آفتاب»، ویژه نوجوانان پسر کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، عصر روز گذشته، با همکاری اداره ارشاد و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف‌آباد، در بنیاد آیت الله خامنه‌ای نجف‌آباد برگزار شد.

محمد قانعي‌فر مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نجف‌آباد گفت: باتوجه به برنامه‌های گسترده ویژه دختران در شهرستان جای خالی یک برنامه محتوایی برای پسران احساس می‌شد. بعد از شناسایی پسران 12 الی 16 سال که در کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان فعالیت دارند، از 200 نفر آن‌ها دعوت به عمل آمد تا در این مراسم شرکت کنند.

در این جشن بعد از تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران، با حضور خادمان حرم امام رضا علیه‌السلام ویژه برنامه پرچم گردانی حرم رضوی و مولودی خوانی برگزار شد؛ سپس حجت الاسلام نبوی نسب به سخنرانی چندرسانه ای با موضوع شباهت‌های زندگی انسان‌ها به مسابقه فوتبال، اجرای مسابقه و اهدای جوایز پرداخت. در پایان 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و تسهیلات کربلای معلا برای 2 نفر، به قید قرعه بین نوجوانان حاضر در سالن تقسیم شد که هدیه خود را از دست مادر نوجوان شهید علیرضا یزدانی دریافت نمودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha