جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملایی

حوزه/ روحانی کاروان زیر سایه خورشید گفت: کسی که محب رضوی و منتظر مهدوی است، گناه نمی کند، احتکار نمی کند، دروغ نمی گوید، بلکه باید با اعمال و رفتار حسنه و سبک زندگی علوی و رضوی دوستدار واقعی ائمه اطهار(ع) باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت‌الاسلام مقداد ملایی، روحانی کاروان و مبلغ زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان با تاکید بر اینکه باید چه کاری انجام دهیم تا آقا بیاید و با آن حضرت ارتباط بگیریم، گفت: امام رضا علیه السلام همواره توصیه های زیادی برای انتظار و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف داشت و به صورت عملی در رفتارش انتظار را نشان می داد و ترویج می کرد.

مبلغ و روحانی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: امروز هر امام رضایی و محب و دوستدار آن حضرت باید یک منتظر واقعی مهدوی باشد و با اخلاق و رفتار و گفتار و کردارش زمینه ساز ظهور باشد.

حجت الاسلام ملایی، اظهار کرد: کسی که محب رضوی و منتظر مهدوی است، گناه نمی کند، احتکار نمی کند، دروغ نمی گوید، بلکه باید با اعمال و رفتار حسنه و سبک زندگی علوی و رضوی دوستدار واقعی ائمه اطهار(ع) باشد.

برپایه این گزارش، شهرهای کامو و چوگان، روستاهای قهرود و جوینان از توابع بخش قمصر کاشان میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان با حضور در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و شهر و روستاهای توابع آن و شرکت در جشن های مردمی زیر سایه خورشید تا۲۳ تیر در این منطقه ادامه دارد و با حضور در جشن ملی زیر سایه خورشید که در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه همراه با آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «آه و آهو»، در دبیرستان ماندگار امام خمینی کاشان (ره) پایان می پذیرد.

کاروان زیر سایه خورشید  اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان متشکل از صادق مروج کاشانی مدیر کاروان، حجت‌الاسلام مقداد ملایی روحانی و مبلغ کاروان، غلامحسین شاهمرادی زاده، مداح و خادم کشیک هشتم کفشداری، علی کوثری فرد خادم دربان کشیک پنجم دربانان و حسین حاجی محمدی خادم کشیک اول کفشداری آستان قدس رضوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha