جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرید پیدا کردن راه حل مناسبی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در مراسم افتتاح اندرزگاه جدید و نیز مجتمع آموزشی، فرهنگی زندان مرکزی سنندح گفت: جامعه اسلامی باید به کسانی که به هر نحو محکوم به گذراندن دوران محکومیت محکوم شده اند کمک کند که آنها را با آموزش های صحیح به دامان جامعه بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: خداوند متعال در سوره مائده آیه 3۲ می فرماید: «وَ مَنْ أَحْياها فَکَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعاً» که این نشان می دهد که راهنمایی و ارشاد همنوع خود به زندگی سعادتمندانه، یکی از ارزشهای مهم انسانی و دینی در اسلام می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: یکی از مواردی که متولیان امور اندرزگاه ها باید به آن توجه داشته باشند این است که در طول مدت حبس زندانیان آنان را با مهارتهای فنی برای ورود به بازار کار بعد از آزاد شدن، کمک کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرید پیدا کردن راه حل مناسبی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha