پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردان بسیج طلاب و روحانیون  اصفهان در رزمایش اقتدار عاشورایی

​حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: ستون ها و پایه های نظام اسلامی امروز مستحکم تر از هر روز دیگری است و همین عامل و اقتدار باعث بازدارندگی و ترس دشمنان از قدرت این ملت و انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی امروز در دیدار با برخی از خانواده های شهدای شهرستان کامیاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری چه زیبا فرمودند که کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است، این استان حتی پس از پایان جنگ هشت ساله هنوز هم در تقابل با دشمنان و گروهک های تروریستی قرار دارد و در روزهای گذشته نیز بازهم شاهد جنایت تروریستی در سروآباد مریوان بودیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: امروز اگر می بینیم که ضریب امنیت در کشور نسبت با سایر کشورهای منطقه بسیار بالاست، همه اینها نشات گرفته از تلاش شبانه روزی فرزندان و حافظان صلح و امنیت این مملکت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و جایگاه آنها در نظام اسلامی بسیار والاست، بیان داشت: کمتر کسی می تواند صبر و استقامت خانواده های شهدا را حتی در افکارش تجسم کند. این خانواده ها عزیزترین کسان خود را در راه دفاع از این انقلاب و نظام فدا کرده اند که این کار کمی نیست.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه بصیرت و دشمن شناسی خصیصه ملت ایران است، گفت: خوشبختانه علیرغم تلاش های 40 ساله دشمنان برای به بیراهه بردن این نظام و جدایی انداختن بین نظام و مردم، بازهم می بینم که ملت ایران، ملتی ولایتمدار و دینمدار هستند.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه همواره تکریم خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و... مورد توجه همه باشد، گفت: جنگ هشت ساله دشمنان علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی باعث گردید که ستون های اعتقادی و دینی این نظام اسلامی مستحکم تر از قبل شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به تشدید فشارهای دشمنان بر ملت ایران در این برهه خاص از تاریخ، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی، وجود نظام جمهوری اسلامی را بسان خاری در چشمان خود می بینند لذا با استفاده از تمام امکانات و البته همراه برخی از کشورهای خودفروخته منطقه به دنبال تعضیف نظام هم در داخل و هم در عرصه های بین المللی است.

وی به سیاست آمریکا در قبال کشورهای مستقل و استکبارستیز اشاره کرد و بیان داشت: سیاست های آمریکا در قرن اخیر به خوبی نشان داده است که دولتمردان ایالات متحده در پشت شعارهای زیبا و عوام فریبانه همانند دموکراسی، حقوق بشر و... به دنبال رسیدن به منافع و مقاصد نامشروع خود هستند، لذا باید در مقابل این توطئه آمریکایی ها و دیگر اذنابش در منطقه و دنیا و حتی داخل کشور عملکردی هوشمندانه داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: اکنون ستون ها و پایه نظام اسلامی امروز مستحکم تر از هر روز دیگری است و همین عامل و اقتدار باعث بازدارندگی و ترس دشمنان از قدرت این ملت و انقلاب شده است.

در ادامه این دیدار برخی از خانواده های شهدا به بیان برخی از مشکلات و مسایل و... خویش پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha