جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد حسن رستمیان -  مدیر حوزه علمیه استان سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: اگر آموزه های دینی به خوبی در میان مردم تبیین شود، کار نیروهای تامین امنیت در جامعه آسان تر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در اولین دیدار با فرمانده انتظامی جدید استان سمنان پس از انتصاب رسمی، به اتفاق مسعود هراتی جانشین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان، ضمن تبریک این انتصاب و اعلام آمادگی جهت همکاری های متقابل حوزه علمیه و ناجا اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی در حوزه تامین امنیت، عملکردی بی نظیر است و مردم با مشاهده این لباس پرسنل ناجا، خیالشان راحت و آسوده خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی ستودنی است، تصریح کرد: عملکرد درست نیروی انتظامی سبب امیدآفرینی است.

وی با بیان اینکه هرچه بنیه مذهبی و اعتقادی مردم قوی تر باشد، ثبات جامعه بیشتر است، افزود: اگر آموزه های دینی به خوبی در میان مردم تبیین شود، کار نیروهای تامین امنیت در جامعه آسان تر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با اشاره به خلاف هایی نظیر سرقت، تعدی به مال و ناموس مردم خاطرنشان کرد: در گزارش های نهادهای امنیتی رؤیت می شود که در ماه هایی نظیر رمضان و محرم شاهد کاهش سرقت از مال مردم و افزایش امنیت در جامعه هستیم که این عنصر بیانگر لزوم تقویت بیش از پیش آموزه های دینی در جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت عقیدتی سیاسی ها در نهادهای نظامی گفت: بسیار اهمیت دارد که ما نیروهای خودمان را موحد، معتقد و مؤمن به ارکان الهی تربیت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha