پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسخگویی به هر نوع ماجراجویی و تعرض دشمنان، گفت: امروز همه نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی بوده و موجب سردرگمی و یأس دشمنان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با نیروهای یگان ویژه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، با تأکید بر ضعیف نشمردن دشمن، افزود: امام علی (ع) می‌فرماید: «آفة القوی استضعاف الخصم» و تأکید می‌کند آفت مرد قوی، ضعیف شمردن دشمن است.

وی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی کشور، گفت: هیچ وقت دشمن خود را کوچک نشمارید، بلکه دشمن را همیشه قوی و قدرتمند ببینید تا بتوانید در مقابل او حساب شده برخورد کنید.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: اگر دشمن را قوی ببینید خود را قوی‌تر می‌کنید، اما در مقابل هر مجموعه‌ای که قوی باشد، اما دشمن خود را ضعیف بداند این قدرت گاهی او را فریب می‌دهد، ازاین‌رو باید دشمن را قوی ببینید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسخگویی به هر نوع ماجراجویی و تعرض دشمنان، اظهار کرد: امروز همه نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی بوده و موجب سردرگمی و یأس دشمنان شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجاهدت این نیروها در دفاع از ایران اسلامی اقتدار و امنیت در کشور را به وجود می‌آورد، گفت: امروز قدرت بازدارندگی نظام در سایه خودکفایی و تولید سلاح‌های مدرن جنگی بالا رفته است. این قدرت اقتدار نظام را به رخ دشمنان می‌کشاند، ازاین‌رو باید روزبه‌روز تقویت شده و افزایش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ضریب بالای امنیت ایران اسلامی در منطقه‌ای که در آن تروریست‌ها و تکفیری‌ها هر روز جنایات فجیعی مرتکب می‌شوند، نشان از اقتدار بالای نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: مجاهدت نیروهای مسلح کشور موجب شده که در بیرون از مرزهای ایران اسلامی دشمنان زمین‌گیر شوند و حتی نتوانند خیال حمله به ایران اسلامی را به مخیله خود راه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha