شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فعال آذر

حوزه/ حجت الاسلام فعال آذر با بیان این که کرامت حلقه گم‌شده امروز جامعه اسلامی است، گفت: برخورد کریمانه حلقه گم شده امروز جامعه است و لازم است شیعه و سنی همدیگر را با کرامت و احترام خطاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام عسگر فعال آذر، امروز در همایش «امام رضا (ع) از منظر شیعه و سنی» که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد با اشاره به لزوم برخورد کریمانه در جهت تحکیم وحدت بین شیعه و سنی، اظهار داشت: خدای متعال، کریم است و همه نعماتی را که در این دنیا و در سرای آخرت به انسان‌ها خواهد داد هم کریمانه خواهد و عالم بر محور کرامت می‌چرخد.

وی ادامه داد: وقتی بلقیس نامه حضرت سلیمان (ع) را خواند به اطرافیان خود گفت که این یک نامه کریمانه است و به سوی من آمده است و همین امر موجب شد که او تسلیم شده و به خدای متعال ایمان بیاورد و امروز هم در جامعه برای حفظ وحدت و تحکیم آن نیازمند برخورد کریمانه هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی با بیان این که کرامت حلقه گم‌شده امروز جامعه اسلامی است افزود: برخورد کریمانه حلقه گم شده امروز جامعه است و لازم است شیعه و سنی  همدیگر را با کرامت و احترام خطاب کنند.

حجت الاسلام فعال آذر در پایان با ذکر دهه کرامت گفت: این ایام که به نام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مزّین شده است فرصت مناسبی است تا فضائل ائمه معصومین در تکریم مسلمین و ایجاد وحدت در بین مسلمانان نمود پیدا شده و بازگویی شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha