جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی حکیم در دیدار گروه پاکستانی و چینی

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف، از مومنین شبه قاره هند خواستند با التزام دینی، اخلاقی و اعتقادی، الگوی دیگران باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار با هیئتی از سازمان جعفری پاکستان و محصلین دانشگاه پاکستان و چین، از مومنین شبه قاره هند خواستند با التزام دینی، اخلاقی و اعتقادی و با حرکت در مسیر پیشینیان خود که در تبلیغ دین خداوند متعال و آموزه های رسول اکرم(ص) و اهل بیت (علیهم السلام) تلاش کرده و موجب گسترش تشیع در قاره هند شدند، الگوی دیگران باشند.

معظم له از پیروان اهل بیت (ع) در پاکستان و کشور های شبه قاره هند خواستند به مسئولیت خود در گسترش فرهنگ دینی و افزایش ارتباطات از طریق محبت، دوستی و رفتار پسندیده عمل کنند و برای مقابله با فرهنگ های بیگانه و ویرانگر از استواری اعتقادی و دینی بهره مند باشند؛ چرا که اعتقادات، آن ها را در مقابله با امور فریبنده و وسوسه انگیز، مستحکم و  استوار می کند.

حضرت آیت الله حکیم تاکید کردند: کسانی که در محافل دانشگاهی فعالیت دارند، باید نقش با اهمیتی در گسترش فضیلت و عفت در محافل خود داشته باشند.

در پایان آیت الله حکیم از این هیئت خواستند سلام و توصیه های ایشان را برای خانواده و اهالی خود ابلاغ کنند و از خداوند متعال برای قبولی زیارت و موفقیت این هیئت دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha