پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله سید عبدالله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبدالله غریفی از علمای بحرین گفت: اعیادی که خداوند متعال برای مسلمانان تعیین کرده است، موجب عزّت، کرامت، هیبت و قدرت می شود و به اختلافات، ناگواری ها، بحران ها، نا آرامی ها و تمامی درگیری ها پایان می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله غریفی از علمای بحرین طی سخنانی در مسجد امام صادق (ع) در منطقه القفول منامه گفت: اعیادی که خداوند متعال برای مسلمانان تعیین کرده است، اعیادی است موجب عزّت، کرامت، هیبت و قدرت می شود و به اختلافات، ناگواری ها، بحران ها، نا آرامی ها و تمامی درگیری ها پایان می دهد.

ایشان افزود: عید فطر رفت و مسلمانان برای عید قربان آماده می شوند، آیا اوضاع مسلمانان به سمت وحدت و تقریب، تفاهم و آشتی، محبت و مدارا، سازندگی و اصلاح تغییر می کند؟

آیت الله غریفی با بیان اینکه عید روزه داران، عید فطر و عید حجاج عید قربان است و روز عید روز محبت، مدارا و برادری در راه خداست، گفت: عید هیچ ارزشی ندارد اگر در آن محبت، تسامح و مدارا و برادری کاشته نشود.

این عالم شیعه ادامه داد: آیا اعیاد ما توانسته اند میان ما محبت و صفا به وجود آورند و در میان ما مدارا و اعتدال ایجاد کنند و میان قلوب و  ارواح ما دوستی برقرار نمایند و موجب وحدت ما شوند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha