چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ احمد بیطرفان در  جمع خبرنگاران

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم تصریح کرد: روحیه و کار جهادی لازمه غلبه بر مشکلات کشور در عرصه های گوناگون به ویژه مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان طی سخنانی در نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی تابستان 98 و نیز حمایت از قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگینی لرستان، ضمن تقدیر از همه رده ها و نواحی بسیج و سپاه در اهتمام ویژه نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده ابراز داشت: در روزها و هفته های اول پس از وقوع سیل، فعالیت اصلی مربوط به امداد و نجات و اسکان اولیه و نیز جمع آوری و ارسال کمک ها برای سیل زدگان بود که به لطف الهی و با ایثار و مهربانی مردم و همت مضاعف بسیجیان و دیگر گروه های امدادگر، این وظیفه به خوبی به سرانجام رسید.

وی افزود: در حال حاضر نیز مرحله دوم طرح جهاد همبستگی ملی ویژه بازسازی مناطق سیل زده در حال انجام است که ماموریت سپاه استان قم احداث و یا مرمت 500 واحد مسکونی در منطقه چگنی لرستان است که حدود 235 واحد بازسازی و مابقی مرمت و تعمیر می شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم همچنین گفت: چند هفته ای است که به طور جدی قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان مستقر شده و در مرحله نخست، بیش از 60 واحد در حال ساخت می باشد که بخش مهمی از کارها را گروه های جهادی فعال انجام می دهند.

وی اضافه کرد: البته با توجه به حجم عظیم خسارات همچنان نیازمند کمک های مردمی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی هستیم که در این رابطه باید اقشار مختلف مردم، رده های گوناگون بسیج، مساجد و پایگاه ها و دیگر بخش ها باید همچون گذشته، پای کار بیایند.

بیطرفان همچنین بیان داشت: باید روحیه جهادی روز به روز تقویت شود و این که بدانیم در سایه فعالیت های جهادی و روحیه بسیجی می توانیم بر مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

وی با اشاره به این که در کنار فعالیت های عمرانی باید خدمت رسانی در عرصه های پزشکی و نیز امور فرهنگی در مناطق سیل زده لرستان مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: باید از توانمندی گروه های جهادی موجود در سطح استان حداکثر استفاده شود به خصوص در مناطق سیل زده لرستان که ماموریت سپاه و بسیج استان قم است نیازمند حضور جدی استادکارانی در عرصه های گوناگون مرتبط با ساخت و ساز هستیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha