چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس‌جمهور گفت: اگر امروز کسی ادعا کند که اراده ملت ایران در سایه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های آمریکا ذره‌ای متزلزل شده است، این سخن ناروا و دروغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امروز در جمع مردم شیروان، با اشاره به تداوم دشمنی‌های آمریکا با ایران اسلامی، اظهار کرد: بیش از 14 ماه است که آمریکا سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت و نظام ایران اسلامی اعمال کرده؛ اما پاسخی جز ایستادگی دریافت نکرده است.

وی افزود: علی‌رغم ۱۴ ماه تحریم سخت، ملت ایران مقاومت جانانه‌ای کرده و هیچ‌گونه عقب‌نشینی نکرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی خاطرنشان کرد: 14 ماه است دارنده بزرگ‌ترین وجه اقتصادی و نظامی دنیا سخت‌ترین تحریم را علیه ایران تحمیل کرده، تحریمی که اگر علیه هر ملتی اعمال می‌شد آن ملت را از پا درمی‌آورد، اما ملت ایران با قدرت ایستادگی کرده است.

وی با تأکید بر اینکه کاخ سفید بداند ملت ایران هیچ‌گاه از مسیر پیشرفت عقب نمانده است، تصریح کرد: اگر امروز کسی ادعا کند که اراده ملت ایران در سایه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های آمریکا ذره‌ای متزلزل شده است، این سخن ناروا و دروغ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: آمریکا در 14 ماه گذشته در تمامی مسیرهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و بین‌المللی در تقابل با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: امروز آمریکا در جهان و در منطقه ما محکوم شده و در سوریه و یمن هم شکست خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha