چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری

حوزه/ قائم مقام حوزه های علمیه کشور در امور استان ها گفت: حوزه های علمیه برای تعمیم معارف دینی در داخل و خارج از کشور برنامه های بنیادی و راهبردی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید حوزه علمیه استان لرستان، در مدرسه کمالیه خرم آباد با اشاره به رشد و جهش مطلوب تهذیبی، علمی و پژوهشی حوزه  استان، گفت: زحمات مدیریت سابق حوزه علمیه استان حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور شایسته تقدیر است و امید می رود این جهش ها تداوم داشته باشد و شاهد پویایی و نشاط تهذیبی، علمی و پژوهشی در حوزه لرستان باشیم .

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه نقش مهمی در تعمیق و گسترش معارف قرآنی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه دارند، افزود: مبلغان حافظان و پاسداران انتقال و گسترش معارف قرآنی و اخلاقی در جامعه هستند که باید با سعه صدر و دلسوزی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند .

قائم مقام حوزه های علمیه کشور در امور استان ها خاطر نشان کرد: حوزه علمیه شیعه برای پیشرفت منطق اهل بیت(ع) در جهان و تعمیم معارف دینی در داخل و خارج از کشور برنامه ها و طرح های بنیادین و راهبردی دارد که این برنامه ها به همت علما و مبلغان در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری به کارشناسی، تهیه و اجرای 500 طرح راهبردی در 3 سال گذشته در حوزه های علمیه کشور اشاره کرد و گفت: با تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری، مراجع و علما، امروز اراده ای عظیم برای پیشرفت معارف قرآنی و اهل بیت (ع) در جهان فراهم شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه باید برای پیشرفت روز افزون نشر معارف دینی و قرآنی همت جهادی داشته باشیم، یادآور شد: حوزه های علمیه باید با تربیت مبلغانی مهذّب و کارآمد، در راستای نشر معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha