جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایران و عراق

حوزه/ رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون عراق رادیو معارف را رادیویی موفق و مفید دانست و گفت: با توجه به استقرار تیم‌های فنی و رسانه‌ای در مسیر پیاده‌روی، امکان پوشش خبری و رسانه‌ای گسترده‌تری برای این رادیو وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون عراق ضمن تمجید از برنامه‌های رادیو معارف، این رادیو را رادیویی موفق و مفید دانست و بر همکاری اتحادیه رادیو تلویزیون عراق با این رادیو خصوصا در ایام اربعین تأکید کرد.

وی آمادگی اتحادیه را برای در اختیار دادن امکانات لازم و همکاری در کل مسیر پیاده‌روی به رادیو معارف اعلام کرد و افزود: با توجه به استقرار تیم‌های فنی و رسانه‌ای در مسیر پیاده‌روی امکان پوشش خبری و رسانه‌ای گسترده‌تری برای این رادیو وجود دارد.

مسعود کاویانی، سرپرست رادیو معارف نیز با اشاره به مأموریت رادیو معارف و فعالیت‌های این رسانه دینی در ایام اربعین، گفت: این رسانه با استقرار در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی سعی دارد گوشه‌ای از شور و شعور دلدادگان مکتب ظلم‌ستیزی و شهادت‌طلبی اباعبدالله الحسین(ع) را انعکاس دهد.

وی ضمن دعوت از رئیس رادیو تلویزیون عراق برای بازدید از رادیو معارف ابراز امیدواری کرد: با همکاری اتحادیه رادیو تلویزیون عراق در اربعین امسال رادیو معارف بتواند پوشش مطلوب‌تر و گسترده‌تری از این حرکت عظیم در مسیر بهشت داشته باشد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha