پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد اکبرزاده

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: از ابتدای آغاز فعالیت نمایندگی آستان قدس رضوی در سال ۹۵ در استان تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ خادمیار رضوی توسط این نمایندگی جذب شدند.

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع)، اظهار کرد: از ابتدای امسال نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی را برگزار کرده و در زمینه‌هایی ازجمله زمینه‌های مدنی، محرومیت‌زدایی، جهادگری، سلامت و درمان و خیریه فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است.

وی برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برگزاری انواع مراسم مذهبی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار، تهیه بسته‌های مواد غذایی برای افراد کم برخوردار، بازسازی مساجد و کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان کم برخوردار را برخی از فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان برشمرد.

این مسئول در خصوص فعالیت‌های مرتبط با محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی، تصریح کرد: با حمایت و همکاری خیرین برای دانش آموزان کم برخوردار استان خراسان شمالی لوازم‌التحریر، پوشاک و هشت هزار بسته تغذیه‌ای تهیه و اهدا شد و 100 هزار بسته غذایی نیز در مناطق محروم این استان توزیع شد.

اکبرزاده با اشاره به این‌که تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار یکی از اولویت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی است، گفت: بیش از 300 جهیزیه برای نوعروسان محروم در نظر گرفته شده که ارزش ریالی هرکدام از این جهیزیه‌ها 400 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت امسال نیز 127 جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند دارای دختر دم بخت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها 500 میلیون ریال است و تا آخر دهه کرامت این جهیزیه‌ها به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: از ابتدای آغاز فعالیت نمایندگی آستان قدس رضوی در سال 95 در استان تاکنون پنج هزار و 600 خادمیار رضوی توسط این نمایندگی جذب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha