سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از اجرای طرح «مبلّغ آدینه» در مدارس و دانشگاه ها با همکاری حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان، گفت: خوشبختانه در استان قزوین 20 نماز جمعه هر هفته باشکوه فراوان اقامه می شود.

وی ادامه داد: امسال در چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه، جلسات منظم و خوبی با مسئولین شهرستان ها برگزار شده و برنامه های ویژه ای به همین مناسبت از سوی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در حال انجام است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین همچنین از اجرای طرح «مبلغ آدینه» در مدارس و دانشگاه ها با همکاری حوزه علمیه استان خبر داد.

وی در ادامه با قدردانی از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین و انعکاس و اطلاع رسانی  شایسته برنامه های ائمه جمعه، بیان کرد: دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین نه تنها در اطلاع رسانی برنامه های نماز جمعه پیشگام است، بلکه در بخش مستند سازی نیز فعال بوده که جای تشکر و قدردانی دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین هم در این دیدار بر توسعه همکاری ها و تعامل بیش از پیش حوزه استان با دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha