چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه خبرگزاری «حوزه» تلاش می کند تا در همه عرصه ها با انعکاس خدمات مطلوب حوزویان زحمات و دستاوردهای حوزه را اطلاع رسانی کند، گفت: عملکرد رسانه رسمی حوزه شایسته تقدیر است و امید می رود این اطلاع رسانی ها بیش از پیش تداوم و گسترش یابد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در حاشیه مراسم معرفی سرپرست جدید حوزه علمیه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد  با بیان اینکه در طول 3 سال فعالیت در مدیریت حوزه علمیه این استان، رسانه وزین حوزه به خوبی و با عملکرد مطلوب خدمات حوزویان و طلاب را به آحاد جامعه بازتاب و نشر داده است، گفت: انعکاس سریع، صحیح و رعایت اخلاق رسانه ای از ویژگی های بارز خبرگزاری وزین «حوزه» است که به خوبی این اصول در همه بخش ها، توسط اهالی این رسانه رعایت می شود .

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری «حوزه» زبان گویای بازتاب خدمات حوزه های علمیه و مبلغان به جامعه است، خاطر نشان کرد: حوزه نیوز دستاوردهای حوزوی و خدمات دینی فرهنگی را در جامعه برای همگان اطلاع رسانی می کند .

مدیر سابق حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با بیان اینکه خبرگزاری «حوزه» تلاش می کند تا در همه عرصه ها با انعکاس خدمات مطلوب حوزویان زحمات و دستاوردهای حوزه را اطلاع رسانی کند، گفت: عملکرد رسانه رسمی حوزه شایسته تقدیر است و امید می رود این اطلاع رسانی ها  بیش از پیش تداوم و گسترش یابد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با آرزوی موفقیت روزافزون برای سرپرست جدید حوزه علمیه استان لرستان، یادآور شد: امید می رود حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی با توجه به تجربیات ارزنده خود در طول این مدت به عنوان معاون آموزش حوزه استان، در این عرصه نیز موفق شوند و شاهد پویایی و نشاط بیش از پیش حوزه استان در عرصه های گوناگون باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha