شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: هجمه‌ها به شورای نگهبان و در رأس آن به آیت الله جنتی نشان از کارآیی و اهمیت شورای نگهبان دارد و امیدواریم این مسیر همواره تثبیت و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، یک شنبه در دیدار رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران وجود شورای محترم نگهبان است و در هیچ یک از کشورهای جهان نمونه آن را نمی‌توان یافت که تمامی قوانین مصوب به تایید فقهای شورای نگهبان برسد تا قوانین تعارضی با احکام الهی نداشته باشد واین مسأله در نظام جمهوری اسلامی باعث مباهات است.

وی با اشاره به هجمه‌های مختلف به مجموعه شورای نگهبان خاطر نشان کرد: از اول انقلاب تا امروز شورای نگهبان نشان داده محکم و استوار، پایبند آرمان‌های انقلاب است و از این به بعد هم باید محکم و استوار بر انجام وظایف خود اهتمام داشته باشد.

امام جمعه ارومیه  با تأکید بر حفظ اقتدار و صلابت در شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان باید صلابت خود را حفظ کند چرا که وظیفه صیانت و حراست از رأی مردم را برعهده دارد فلذا باید قرص و محکم پایبند مسئولیت‌های انقلابی خود باشد و درانجام وظایف خود بدون هیچ ملاحظاتی مصلحت و قانون را مد نظر داشته باشد.

وی با بیان حقانیت و درستی عملکرد شورای نگهبان، بیان داشت: هجمه‌ها به شورای نگهبان و در رأس آن به آیت الله جنتی نشان از کارآیی و اهمیت شورای نگهبان دارد و امیدواریم این مسیر همواره تثبیت و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: افتخار نظام اسلامی این است که انتخابات در در طول 40 سال بعد از انقلاب درست و کامل برگزار شده و خواهد شد و رأی مردم در نظام مردم سالاری دینی اصل قرار گرفته شده است و امیدواریم علی رغم همه نواقصات و مشکلات این روند در انتخابات آتی بصورت بهتر و کامل تر برگزار شود.

وی در پایان تصریح کرد: قدردان زحمات عزیزان در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان هستیم و امیدواریم در مسیر فعالیت خود موفق باشید ولکن تلاش کنید در عین حال فرصتی را برای خود و خداوند قرار دهید و یقین بدانید استمداد از پروردگار متعال باعث تقویت اراده و ایمان و تلاش معنوی در کار و زندگی خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha