جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هندوهای افراطی روحانی مسلمان را هتک حرمت کردند

حوزه/ یک روحانی در اوتارپرادش هندوستان توسط یک گروه ۱۲ نفره اوباش هندوی افراطی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و آ ها ریش او را کشیده و مجبورش کرده اند شعار بت پرستی سر دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از news18، یک روحانی مسلمان در اوتارپرادش هندوستان که قصد داشت با موتورسیکلت به روستایش برگردد، با یک گروه 12 نفره از اراذل و اوباش روبرو شد. این گروه هندوهای افراطی وی را مورد ضرب و شتم قرار داده، ریش او را کشیده و او را مجبور به خواندن شعار «بت پرستی» و «ستایش خدای رام» کردند.

پلیس اعلام کرده که 12 جوان عضو این گروه مزاحم به جرم ضرب و شتم روحانی و اهانت به وی بازداشت شده اند.

شایلش کومار پاندی، سرپرست اداره پلیس گفت: به نظر می رسد که برخورد فیزیکی بوده است و براساس شکایت روحانی پلیس این افراد را بازداشت کرده است. پس از تحقیقات اقدامات لازم علیه آن ها انجام خواهد گرفت.

به گفته وی اقبال الرحمان امام جماعت مسجد و یکی از ساکنان مظفرنگار قصد داشته سوار بر موتورسیکلت روز گذشته به روستایش برود که 12 جوان مزاحمش شده، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و ریش او را کشیده اند. آن ها همچنین او را مجبور به سر دادن شعار بت پرستی کرده اند. به گفته روحانی دو نفر از اعضای روستا به نجاتش آمده اند.

در شکایت همچنین آمده است که مهاجمین به امام جماعت گفته اند که تنها وقتی حق دارد پایش را در روستا بگذارد که ریشش را بتراشد.

گفته می شود پرونده مشابهی در منطقه مظفرنگار ثبت شده که بعدها پس از تحقیقات پلیس صحت آن تایید شده است.

لازم به ذکر است اخیرا برخوردهای هندوهای افراطی در اقصی نقاط هندوستان علیه مسلمانان شدیدتر شده و مقامات دولتی و پلیس نیز نسبت به وخامت اوضاع بی تفاوت بوده اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha