چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 499074
۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب

حوزه/ نمایشگاه عفاف و حجاب با غرفه های کتاب، مشاوره، صوتی و تصویری، صنایع‌دستی و محصولات تولیدی، در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، نمایشگاهی با همین عنوان، شامگاه یکشنبه 23 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام رضایی، ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس افتتاح شد.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی در حاشیه این مراسم با اشاره به برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: این نمایشگاه شامل پنج غرفه کتاب، مشاوره، صوتی و تصویری، صنایع‌دستی و محصولات تولیدی درزمینهٔ حجاب و عفاف برپاشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم آگاهی برخی از دختران جوان در زمینهٔ عفاف و حجاب ما نیز در برخی از مواقع غافل هستیم که فعالیت‌های ایجابی می‌تواند در این امر بسیاری مؤثر واقع شود.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس عنوان کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب در راستای اینکه ما فعالیت‌های ایجابی جذابی درزمینهٔ حجاب داشته و نیز بتوانیم سطح آگاهی بانوان جوان را در این زمینه افزایش دهیم، برگزار شده است.

وی در پایان بیان کرد: دشمن در زمینه فرهنگی و حجاب بسیار سرمایه‌گذاری کرده و این موضوع نیز اهمیت مسئله را می‌رساند، ازاین‌رو ما نیز درزمینهٔ مقابله با این تهاجم باید فعالیت‌های فرهنگی ویژه‌ای را تدارک ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha