جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس از برگزاری دوره میثاق طلبگی متقاضیان ورود به حوزه در سال تحصیلی۹۹-۹۸ خبر داد.

حجت‌الاسلام میثم همایی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره میثاق طلبگی متقاضیان ورود به حوزه علمیه در سال تحصیلی۹۹-۹۸، اظهار داشت: این دوره، دو هفته نخست مردادماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه دوره میثاق طلبگی  مانند سال‌های گذشته در مدرسه علمیه مولی‌الموحدین برگزار می‌شود، افزود: دوره میثاق طلبگی برای هر مقطعی به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه فارس ادامه داد: اهداف از برگزاری دوره میثاق طلبگی، شناخت ارزیابی دقیق داوطلبان ورود به حوزه و کمک به متقاضیان جهت رسیدن به تصمیم درست در انتخاب طلبگی است.

وی، آشنا سازی داوطلبان با نظام تعلیم و تربیت حوزه را یکی دیگر از اهداف برگزاری دوره میثاق طلبگی دانست و ادامه داد: تبیین اجمالی اهداف طلبگی، رسالت‌ها و زی طلبگی، آشنا سازی طلاب با چالش‌ها و فرصت‌های طلبگی ازجمله دیگر اهدافی بوده که در این دوره به داوطلبان یاد داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام همایی ابراز کرد: در این دوره از اساتید اخلاق استانی و اگر در توان باشد از اساتید اخلاق کشوری نیز استفاده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره میثاق طلبگی با حضور حدود 180 متقاضی ورود به حوزه برگزار خواهد شد، همچنین برنامه‌های دوره در دو نوبت صبح و عصر نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha