سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین گفت: دشمنان، هسته اعتقادی و اسلامی خانواده اصیل ایرانی را مورد هجمه های ناجوانمردانه قرار داده اند و از طریق گسترش فساد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی و نیز اعتیادجوانان سعی دارند، کشور را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر امروز  در نشست بصیرتی کارکنان ومسئولین پایگاههای مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، به اعزام خادمین بارگاه ثامن الجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این حضور ارزشمند که همه ساله با برنامه ریزی ارزشمند آستان مقدس رضوی صورت می گیرد کار بسیار ماندگاری است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های فرهنگی و ترویج شبهات از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: شبهه افکنی علیه ارزش های اسلامی از برنامه های دشمنان است و باید با هوشیاری و بصیرت افزایی، توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: دشمنان، هسته اعتقادی و اسلامی خانواده اصیل ایرانی را مورد هجمه های ناجوانمردانه  قرار داده اند و از طریق گسترش فساد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی و نیز اعتیادجوانان سعی دارند، کشور را تضعیف کنند.

 حجت الاسلام مصطفایی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام عباسی، مدیریت سابق حوزه علمیه قزوین، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا را تبریک و برای او در این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha