پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز جماعت در مدارس

حوزه/ سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برپایی نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ مدرسه این ناحیه خبرداد.

صادق نیسی گمراوی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت در مدارس، اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام گرفته نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ مدرسه ناحیه یک اهواز در سال تحصیلی جاری برگزار شده است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از نماز به عنوان شاخص ترین نماد و شعار دین مبین اسلام نام برد و افزود: تکریم و ترویج فرهنگ نماز جماعت از مهمترین اهداف برگزاری نماز جماعت در مدارس است.

وي با بیان اینکه روحانیون و تعدادی از فرهنگیان فعال در حوزه نماز به عنوان ائمه جماعت در برپایی نماز جماعت در مدارس مشارکت داشته اند، تصریح کرد: معاونت پرورشی و تربیت بدنی و به ویژه کارشناسی قرآن و عترت برپایی نماز جماعت را به عنوان یک اولویت در سال تحصیلی آینده نیز دنبال میکند .

نیسی گمراوی، از مدیر و معاون مدرسه و معلمان به عنوان الگوی موثر در دانش آموزان نام برد و برحضور فعال آنها در نماز جماعت مدرسه تاکید کرد.

وی در پایان بر اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس تاکید کرد و افزود: برای تشویق دانش آموزان به نماز لازم است که معلمان در کنار دانش آموزان حضور داشته باشند زیرا این کار اثر بسیار خوبی روی دانش آموزان دارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha