شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در شهر چغادک حدود ۷۰ طلبه برادر داریم که در این استان یا استان های دیگر مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک صبح امروز در دیدار با سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اظهار داشت: استقرار کانون مساجد در استان بسیار مهم است و می تواند تاثیر مثبتی در رشد و جذب جوانان به مسجد داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه از قدیم نیروهای خوبی در مساجد شهر پرورش یافته اند گفت: در شهر چغادک حدود 70 طلبه برادر داریم که در این استان یا استان های دیگر مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: برای کانون مساجد تا جایی که می توانیم حمایت می کنیم تا تحرک خوبی ایجاد شود و می توان با شکل گیری شورایی متشکل از کانون مساجد، بسیج و هیأت های مذهبی شهر آنان را با یکدیگر بیشتر همراه و هماهنگ کرد.

علیرضا پولاد نیز در این جلسه گفت: تعداد 23 هزار عضو از استان بوشهر در سامانه کانون مساجد ثبت شده است و در حالی است که تا سال گذشته این آمار تنها دو هزار نفر بود و به نوعی یک کار انقلابی صورت گرفته است.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهرافزود: تعداد 410 کانون رسمی و شناسنامه دار در استان مشغول به فعالیت است و برنامه ریزی ویژه ای برای آنها صورت گرفته و کار برای این تعداد کانون تعریف شده است.

وی یکی از فعالیت های کانون مساجد را شناسایی معضلات جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا در حوزه های مختلف همچون هنری و رسانه ای و آسیب های اجتماعی کارهای خوبی صورت گرفته است و در بخش کادر سازی و پرورش و آموزش نیروها فعالیت های خوبی انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha