شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور امام جمعه همدان در بین کودکان تحت پوشش بهزیستی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی صبح امروز به همراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بهزیستی استان همدان، مهمان کودکان "خانه فرشته" از خانه های موسسه خیریه ترنم محبت بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز به همراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بهزیستی استان در چهارمین روز از هفته بهزیستی میهمان کودکان "خانه فرشته" از خانه های موسسه خیریه ترنم محبت بودند.
 
امام جمعه همدان با تشکر از خدمات بهزیستی استان، خاطر نشان کرد: انسان با حضور در بین این کودکان شور و نشاط وصف نشدنی دست پیدا می کند.
 
وی با اشاره به این که در این مکان انسان حس می کند که به خدا نزدیک تر است، اظهار داشت: امیدواریم به حق این فرزندان عزیز نماز امروز ما را نیز خداوند بپذیرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این کار دقیقا همان وصیت نامه امیرالمومنین(ع) است که در طول زندگی خودشان نیز بسیار بر توجه نسبت به این بچه ها اصرار می کردند.
 
وی با بیان این که بنده غبطه می خورم که به دلیل مشغله ها کمتر می توانم در بین این بچه ها باشم، یادآور شد: زمانی که نام این مکان را دیدیم فکر کردم تنها اسم این مکان خانه فرشتگان است اما با دیدن این دختران عزیز متوجه شدم که واقعا این جا خانه فرشته ها است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: ای کاش می توانستم بیشتر در بین این بچه ها حضور داشته باشم و این دیدار را توفیقی از جانب خداوند می دانم که امروز نصیبم شده است.
 
وی با اشاره به این که این بچه ها، بچه های ارزشمندی هستند یادآور شد: در روایات بسیاری هست که خداوند به خاطر این بچه ها به ما لطف می کند بنابراین به خاطر خادمی این بچه ها باید قدردان خداوند باشیم.
 
امام جمعه همدان با آرزوی عاقبت به خیری برای همه فرزندان ایران خطاب به کودکان خاطر نشان کرد: کودکان باید احترام بسیار زیادی برای بزرگتر ها قائل باشند و در زندگی خود از توجه به نماز هیچ گاه غافل نشوند.
 
وی در پایان تاکید کرد: از همه مردم دعوت می کنم با حضور در این خانه های پر مهر حس خوب زندگی و آرامشی را که امروز با مشغله های مختلف از بین رفته است را پیدا کنند، چرا که در این جا خداوند حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha