جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام تمام توطئه ها و نقشه های شوم خود را برای ضربه زدن به عفت و حیای زنان و مردان جامعه ایرانی برنامه ریزی کرده اند، لذا باید بیش از پیش مراقب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در جمع مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، به اهمیت مسئله ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: ریشه عفاف، حیا است و در روایات متعددی به آن اشاره شده، چرا که حیا راس همه خوبی هاست و سرآمد همه معروف ها داشتن حیا است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در عصر کنونی با گسترش رسانه های تصویری و فضاهای مجازی دشمن، با ترویج بی حجابی به دنبال آلوده کردن جوامع اسلامی بویژه ایران اسلامی و فروپاشی نهاد خانواده است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان اسلام تمام توطئه ها و نقشه های شوم خود را برای ضربه زدن به عفت و حیای زنان و مردان جامعه ایرانی برنامه ریزی کرده اند، لذا باید بیش از پیش مراقب باشیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه همه مسلمانان است و همه مکلف به تذکر لسانی و زبانی در این عرصه هستیم .

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha