جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره خاطره نویسی

حوزه/ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری اولین جشنواره خاطره نویسی به مناسبت روز خبرنگار در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، سید محمد علی شاهمیری گفت: همزمان با فرارسیدن 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اولین جشنواره خاطره نویسی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات در استان سمنان با مشارکت جهاددانشگاهی استان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان و خبرگزاری ایسنا منطقه سمنان برگزار می شود.

وی افزود: کلیه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران، اصحاب رسانه، مطبوعات و مدیران روابط عمومی و همچنین فعالان فضای مجازی می توانند خاطرات زیبا، تلخ و شیرین روزهای پرخاطره کاری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: خبرنگاری از جمله مشاغل سخت در کشور است و خبرنگاران نیز دیده بانان واقعی جامعه هستند، این جشنواره با هدف جمع آوری خاطرات چندساله خبرنگاران و فعالان رسانه و زحمت کشان این عرصه مهم در استان سمنان انجام می شود.

شاهمیری ادامه داد: در این جشنواره علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و دریافت فرم مخصوص خاطره نویسی به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان مراجعه کنند و پس از دریافت فرم مخصوص، خاطرات خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: علاقه مندان می توانند تا10 مرداد ماه سالجاری آثار و خاطرات خود را تحویل دهند، همزمان با روز خبرنگار نیز از خبرنگارانی که زیباترین و جذاب ترین خاطره را نوشته باشند تجلیل خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha