جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر اینکه حج نماد عینی اتحاد اسلام است، گفت: امروز استکبار جهانی به شدت از وحدت و بیداری اسلامی واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی در مراسم بدرقه زائران حج آران و بیدگل در آستان مقدس هلال بن علی (ع) این شهرستان  با اشاره به این که امروز استکبار جهانی به شدت از وحدت و بیداری اسلامی واهمه دارد، گفت: حج نماد عینی اتحاد اسلام است به شرط  انجام کامل اعمال و مناسک به ویژه برائت از مشرکان می تواند راهگشا و موجبات برکات فراوان برای مسلمانان جهان شود.

روحانی کاروان حج آران و بیدگل،  خطاب به  زائران ادامه داد: فرصت ارزشمند زیارت قبور مطهر پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت بزرگوارش را  قدر بدانید و از لحظه لحظه آن برای تقرب به ذات  اقدس الهی استفاده کنید، چرا که فرصت ها مانند ابرمی گذرد و از دست دادن آن موجب خسران فراوان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان تصریح کرد: شما زائران هر یک نماینده چند شهید از شهر دارالشهدا و دارالقران آران و بیدگل هستید و رفتارتان زیر ذره بین است.

زیارت آستان مقدس فرزند امیرالمومنین حضرت محد هلال بن علی(ع)، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) و ... از دیگر برنامه های معنوی این آیین بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha