جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کیانی ، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی، با اشاره به حمایت معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان از برنامه‌های تابستانه مدارس علمیه، گفت: در فصل تابستان بیش از ۴۱ دوره آموزشی در حال برگزاری است که معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان از این دوره‌ها در قالب‌های مختلفی حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حمایت این معاونت از برنامه‌های تابستانه مدارس علمیه، اظهار داشت: هرساله در طول تابستان مدارس علمیه سطح استان برای ارتقاء توانمندی‌های درسی و افزایش بنیه معرفتی طلاب، اقدام به برگزاری دوره و اردوهایی می‌کنند که در این راستا، معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان کارهای حمایتی در این زمینه برای مدارس علمیه انجام داده است.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان بیش از ۴۱ دوره آموزشی  و اردو در مدارس علمیه خوزستان اجرا شده و هم اکنون نیز در حال برگزاری است، گفت: این ۴۱ دوره و اردو در ۲۵ مدرسه علمیه اجرا و در حال برگزاری است که معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، تأمین برخی وعده‌های غذایی و پرداخت کمک‌هزینه نقدی دوره‌ها را بر عهده گرفته است.

حجت‌الاسلام کیانی، با اشاره به اینکه در دوره‌ها و اردوهای تابستانه مدارس علمیه خوزستان، ۲۹۹۳ نفر حضور دارند، بیان کرد: این حمایت‌ها در طول تابستان استمرار خواهد داشت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: علاوه بر اردوهای زیارتی-معرفتی، دوره‌های آموزشی برگزار شده، شامل ارتقاء سطح علمی، تکمیل نواقص درسی و... می‌باشد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha