جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از اساتید حوزه با آیت الله اعرافی

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از اساتید انقلابی به منظور تربیت و پرورش طلاب انقلابی در حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی جاوید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که تقویت حوزه انقلابی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان و مدیران حوزه است، اظهار داشت: در چنین فضایی بی شک باید اساتید انقلابی حمایت شوند و به این ها بها داده شود تا بتوانند طلاب انقلابی را در سراسر کشور پرورش دهند.

وی افزود: این طلاب انقلابی و دغدغه مند چه در عرصه های علمی و آموزشی و چه عرصه های تبلیغی و پژوهشی و غیره می توانند به خوبی از توانمندی های خود در مسیر خدمت به اهداف انقلاب و نظام و اسلام استفاده کنند.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که تحول در حوزه باید بر محوریت رویکرد انقلابی دنبال شود، گفت: ما اگر می خواهیم که پاسخگوی نیاز بشر امروز به معنویت و دین باشیم و به خصوص سبک زندگی اسلامی را در گستره ی جهانی ترویج دهیم باید بر اساس نگاه انقلابی این مأموریت را به خوبی به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: صدالبته تحقق این مهم در سایه برنامه ریزی منسجم و درک درست از مشکلات و نقاط ضعف و به خصوص تلاش هدفمند برای رفع آن ها امکان پذیر است.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha