پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اوقات و فراغت

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات شهرستان خُرّمبید از برگزاری دوره "اوقاف فراغت تابستانی" با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از خواهران و برادران در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام عقیل اکبری باصیری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره "اوقاف فراغت تابستانی"، اظهار داشت: این دوره دو طول تابستان با حضور بیش از 150 نفر از برادران و خواهران در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه دوره " اوقات فراغت تابستانی" شامل محتوای اردویی، آموزش مهارت‌های طراحی، نقاشی و خوش‌نویسی می‌شود، افزود: آموزش روان‌خوانی، روخوانی و تجوید قرآن کریم نیز از دیگر بخش‌های این دوره به شمار می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان خرمبید، فعالیت خانه‌های قرآنی و مرکز مشاوره خانواده را از دیگر برنامه‌های این مجموعه دانست و تصریح کرد: آموزش مداحی برای خواهران با مجوز اداره تبلیغات یکی دیگر از برنامه‌هایی بوده که با نظارت صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به موضوع روضه‌های بدون مجوز خانوادگی در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد:  بدون مجوز اداره تبلیغات هیچ جلسه روضه خانوادگی در شهرستان برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام اکبری باصری از برگزاری یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد  یادکرد و بیان داشت: برگزاری یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد، اعزام 40 نفر از افرادی که با ستاد اقامه نماز جمعه همکاری داشته‌اند به کربلای معلی، همچنین برگزاری همایش پیاده‌روی در موضوع عفاف و حجاب به مناسبت دهه کرامت، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها به مدت 10 شب و میزبانی خادمین امام رضا(ع) ازجمله برنامه‌هایی بوده که از سوی این مجموعه برگزارشده است.

 وی به برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه در کشور شهرستان خرمبید اشاره و ابراز کرد: این برنامه در تاریخ هشتم مردادماه در شهرستان خرمبید برگزار خواهد شد، همچنین همایش شب‌شعر آدینه نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha