پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رز

حوزه / مدیرکل همکاری‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به برگزاری دوره مهارت‌های تبلیغی برای طلاب گفت: یادگیری فنون و روش‌های تبلیغ برای طلاب ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مردان پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به برگزاری دوره مهارت‌های تبلیغی در شهر قم اظهار داشت: این دوره از روز جمعه 21 تیرماه شروع‌شده و امروز به پایان خواهد رسید.

وی بابیان این‌که از اساتید مجربی در این دوره استفاده‌شده است، ابراز داشت: تربیت مربی مهارت‌های تبلیغی اصلی‌ترین هدف این دوره است تا طلاب بتوانند به‌خوبی در امر تبلیغ فعالیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مردان پور بیان داشت: کارها به دو صورت مباحث نظری و کلی مطرح می‌شود و اساتید نیز به دو گروه تقسیم می‌شوند.

وی بر ضرورت برگزاری چنین دوره‌هایی تأکید کرد و گفت: در پایان دوره نیز گواهی مربی‌گری برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه تصریح کرد: 45 نفر از استان‌های مختلف در این دوره حضور دارند تنها از چند استان نماینده‌ای برای این دوره اعزام نشده است که ان‌شاءالله سعی خواهیم کرد برای این عزیزان نیز دوره جبرانی در نظر بگیریم.

وی یادگیری فنون و روش‌های تبلیغ را مهم دانست و بیان داشت: طلاب با یادگیری این روش‌ها می‌توانند بابیان شیوا و صحیح به امر تبلیغ بپردازند و اثرگذاری مناسب را نیز در جامعه داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha