پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 499377
۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
حجت الاسلام ناصر طاهری معاون تبلیغ شهرستان همدان

حوزه/ دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری معاونت تبلیغ و موسسه سراج، از ۵ مرداد ماه به مدت ۲۱ روز ، در همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر طاهری معاون تبلیغ شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به برنامه های این معاونت، گفت: از تاریخ 5 مرداد ماه به مدت 21 روز دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب همدانی، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری معاونت تبلیغ و موسسه سراج برگزار خواهد شد

وی با اشاره به اینکه کلاس های این دوره به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد یادآور شد: استفاده از اساتید برجسته و کارشناشان خبره، برگزاری کلاس های پویا و ارائه مطالب روز از ویژگی های این دوره است.

وی، زمان شروع ثبت نام را از امروز اعلام کرد و گفت: از آن جایی که ظرفیت حضور نفرات در کلاس ها 40 نفر  است، بنابراین طلابی که متقاضی شرکت در این دوره هستند باید هر چه زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

معاون تبلیغ شهرستان همدان خاطر نشان کرد: اتمام پایه چهارم و قبولی در مصاحبه ورودی از شرایطی است که طلاب قبل از ورود به دوره تربیت مربی کودک و نوجوان باید احراز کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام 31 تیرماه است، بیان داشت: پس از پایان دوره و موفقیت شرکت کنندگان، از طرف دفتر تبلیغات قم گواهی شرکت در این دوره صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha