پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تبریک کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان به نماینده جدید ولی فقیه در استان

حوزه/کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان، انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید بندرعباس را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید بندرعباس را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتصاب شایسته جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به امامت جمعه مردم ولایتمدار بندرعباس و نماینده محترم ولی فقیه استان هرمزگان از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اقدامی دیگر در جهت نهادینه کردن گام دوم انقلاب است.

فعالیت های دلسوزانه و با درایت ایشان در عرصه حوزه و دانشگاه و جایگاه های مختلف سیاسی و اجتماعی و انقلابی و دیگر خدمت های صادقانه وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان از همت و توان بلند ایشان برای نقش آفرینی و تلاش پرثمر در جایگاه جدید یعنی نمایندگی ولایت فقیه و امام جمعه بندرعباس دارد.

مجموعه مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان مراتب قدردانی ویژه خود را از این انتصاب شایسته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) اعلام می‌دارند و ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، از خدمات و تلاش‌های گسترده آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در طول ۲۹ سال حضور سازنده در جایگاه مهم نمایندگی، ولی فقیه در استان و امامت جمعه بندرعباس تشکر و قدردانی می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha