جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی

حوزه/ حدادعادل گفت: یک بار من با مجله‌ای مصاحبه کردم و در مورد شبهاتی که راجع به آقا بود پاسخ دادم. بعد از انتشار مجله را به حضرت آقا نشان دادم. بعد از دو سه هفته که مجددا ایشان را دیدم، از ایشان راجع به این که مصاحبه را خوانده‌اند یا نه، سؤال کردم، فرمودند: «مطالبی که درباره خودم باشد را نمی‌خوانم».

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،‌ دکتر غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع دانش‌پژوهان طرح ولایت ۹۸ بسیج دانشجویی، در رابطه با شخصیت علمی و اخلاقی مقام معظم رهبری سخنانی بیان کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تقوا و زهد مثال‌زدنی رهبر انقلاب گفت و تاکید کرد: انصاف ایشان در برخورد با مخالفان و حتی دشمنان جنبه بسیار مهم دیگری از شخصیت ایشان است. «منیت» و به اصطلاح امام خمینی(ره) «من شیطانی» در وجود رهبری به زنجیر کشیده شده است.

حداد عادل در سخنان خود جمله‌ای بیان کرد که بسیار مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گرفت؛ جمله‌ای که نهایت فروتنی و تواضع رهبر انقلاب را نشان می‌دهد.

حدادعادل گفت: یک بار من با مجله‌ای مصاحبه کردم و در مورد شبهاتی که راجع به آقا بود پاسخ دادم. بعد از انتشار مجله را به حضرت آقا نشان دادم. بعد از دو سه هفته که مجددا ایشان را دیدم، از ایشان راجع به این که مصاحبه را خوانده‌اند یا نه، سؤال کردم، فرمودند: «مطالبی که درباره خودم باشد را نمی‌خوانم».

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha