چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 499396
۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
حجت ‌الاسلام سیدمهدی حسینی ‌راد

حوزه/ جلسه هماهنگی حوزه علمیه و اداره نظام وظیفه نیروی انتظامی یزد با حضور معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه استان و رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه هماهنگی حوزه علمیه و اداره نظام وظیفه نیروی انتظامی استان یزد با حضور معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان این حوزه و رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی یزد برگزار شد.

حجت ‌الاسلام سیدمهدی حسینی ‌راد در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد پذیرفته‌شدگان حوزه علمیه كه مشمول قانون سربازی هستند جهت اخذ معافیت تحصیلی، با تكمیل برگ درخواست به دفاتر پلیس 10+ معرفی شوند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد افزود: از دیگر موارد مصوب این بود كه در صورت فراغت از تحصیل طلاب مشمول، حوزه علمیه حداكثر ظرف مدت 3 ماه، مراتب را به معاونت وظیفه عمومی استان اعلام کند.

وی خاطرنشان كرد: به منظور ابلاغ قانون وظیفه عمومی و رفع ابهام در این زمینه، تصمیم گرفته شد با شروع هر ترم تحصیلی با دعوت از كارشناس وظیفه عمومی نسبت به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در این خصوص اقدام گردد.

حجت ‌الاسلام حسینی‌راد با اشاره به حضور پرشور طلاب و روحانیون در مراسم پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: به منظور تكریم مشمولان عزیز و شركت حداكثری در این مراسم باشكوه، كلیه طلاب دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی به شرط آن كه در بازه زمانی 7 مهرماه 1398 لغایت 3 آبان‌ماه 1398 درخواست خروج از كشور خود را ثبت كنند، بدون اخذ وثیقه، ضمانت‌نامه بانكی و ... مجوز خروج از كشور برای آنها صادر خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان اظهار داشت: مقرر گردید در خصوص خروج موقت طلاب حوزه علمیه از كشور، معاونت وظیفه عمومی استان و حوزه علمیه نهایت همكاری را داشته باشند كه مشكلی حادث نگردد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha