پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه طزرجان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره‌های تابستانه این حوزه در مدرسه علمیه طزرجان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی ‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، از برگزاری دوره‌های تابستانه این حوزه در مدرسه علمیه طزرجان خبر داد و اظهار داشت: مدرسه شهید صدوقی طزرجان به همت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) بنیان نهاده شد و علاقه ایشان به تشویق جوانان با استعداد برای تحصیل در حوزه‌های علمیه و لزوم اشراف بر ضروریات زمان، موجب گردید تا شهید صدوقی با بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از افراد متخصص بهترین حوزه‌ها با آخرین امكانات رفاهی را حتی در شهرهای دورافتاده تأسیس كنند كه منشأ خدمات شایسته‌ای بوده‌اند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد با بیان اینكه مدرسه علمیه طزرجان نیز با همت و پیگیری‌های شهید صدوقی احداث گردیده است خاطرنشان كرد: طی چند سال در چند مرحله عملیات بازسازی و ترمیم ساختمان این مدرسه انجام و برای برگزاری دوره‌های اردویی آموزشی و تهذیبی مهیا گردیده است.

وی افزود: با توجه به هوای پاك و طبیعت زیبای منطقه و همچنین ویژگی‌های ساختمانی مدرسه، یكی از بهترین محل‌ها برای برگزاری كلاس و دوره‌های تابستانه است كه تاكنون دوره‌ها و جلسات زیادی در این محل برگزار شده است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم حوزه علمیه یزد به فضاهایی مانند مدرسه علمیه طزرجان، در نظر داریم با تامین منابع مورد نیاز از طریق خیّرین نسبت به اتمام عملیات ترمیم و تجهیز این مدرسه اقدام کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha