چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش دو روزه مبلغان هجرت بلند مدت استان یزد

حوزه/ همایش دو روزه مبلغان هجرت بلند مدت استان یزد و خانواده آنها در اردوگاه فرهنگی تفریحی شیركوه شهر نیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، همایش دو روزه مبلغان هجرت بلند مدت استان یزد و خانواده آنها در اردوگاه فرهنگی تفریحی شیركوه شهر نیر برگزار شد.

این همایش با همكاری اداره كل بهزیستی استان و با حضور مبلغان هجرت بلندمدت و خانواده آنان برگزار شد و طی آن كارگاه مشاوره خانواده با حضور همه حاضرین، جلسه آموزش و رفع مشكلات خانوادگی ویژه خواهران و یك جلسه هم برای مبلغان و همسران با موضوع آسیب‌های خانواده تشكیل شد كه كارشناسانی از اداره كل بهزیستی استان در این موضوع همكاری نمودند.

 فضای مجازی و بیان فرصت‌ها و تهدیدهای این فضا، از دیگر موضوعاتی بود كه با حضور كارشناسان به آن پرداخته شد.

در بخشی از این همایش حجه‌الاسلام سیدمحمدمحسن حسینی‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد نسبت به عملكرد مبلغان و خانواده آنها توصیه‌هایی بیان و بر اهمیت نقش خانواده مبلغان در موفقیت اهداف و برنامه‌های تبلیغی تأكید كرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در ادامه، مواردی كه یك مبلّغ باید در محل تبلیغ مورد توجه قرار دهد را ذكر نمود كه از آن جمله می‌توان به اهمیت كار تشكیلاتی، ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جدیت مبلغان در شناسایی استعدادهای برتر و مستعد جهت تحصیل در حوزه اشاره نمود.

در ادامه جلسه مدیر حوزه علمیه استان یزد ضمن ایراد سخنانی به بیان گزارشی در مورد پذیرش حوزه علمیه و نقش مبلغان در شناسایی استعدادها و معرفی حوزه علمیه به آنها بیان نمود. همچنین با توجه به درخواست‌های مبلغان مبنی بر اخذ امتحان از مبلغانی كه پرونده آنها خارج از یزد است، مدیر حوزه استان جهت پیگیری این موضوع قول مساعد داد.

لازم به ذكر است، در این همایش 2 روزه، جلسه هم‌اندیشی معاونین تبلیغ شهرستان‌ها نیز برگزار شد و برای جهت حصول نتایج بهتر از این همایش، مشاور استاندار در امور روحانیت و مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد نیز در این همایش حضور یافتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha