جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سرکشی به روستاها برای پیگیری مشکلات فرهنگی و قرآنی که تحت عنوان «طرح رسالت» توسط اداره تبلیغات اسلامی سروآباد تهیه و تنظیم شده است یک طرح مفید و کارآمد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی صبح امروز از مجتمع فرهنگی «نور» در سروآباد شهرستان مریوان بازدید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار در گفت وگو با کارکنان این مجتمع فرهنگی ابراز داشت: یکی از اموری که در نزد خداوند متعال ارجمند و گرامی می باشد، اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی است.

حجت الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اعمال همه بندگان خدا در دفتر اعمال فرد ثبت و ضبط می گردد، گفت: بی شک هر کسی در این دنیا در مسیر حق و عدالت و ایمان حرکت کند و اقدام به اشاعه فرهنگ دینی در جامعه نمایند در پیشگاه خداوند از درجه و مقام والایی برخوردار است و بعد از مرگ وی برای همیشه از او به نیکی نام برده خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود به دنبال اشاعه فرهنگی اسلامی، دینی و قرآنی در جامعه است، لذا برای رسیدن به این مطلوب نیازمند همراهی و تعامل متولیان دینی و فرهنگی می باشیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید با مقتضیات زمان دین اسلام را اشاعه دهیم، بیان کرد: امروز در بحث فرهنگ و اشاعه آن موقعیت بسیار تغییر کرده و فضای مجازی به جولانگاه کارهای فرهنگی تبدیل شده است، لذا باید بتوانیم با استفاده از فضای مجازی امور فرهنگی و دینی را اشاعه دهیم و از این فرصت و امکانات در رسیدن به هدف خود استفاده بهینه نماییم.

حجت الاسلام کرمی گفت: اما باید دانست همانطوری که فضای مجازی یک فرصت برای تبلیغ دین می باشد می تواند یک تهدید نیز باشد، لذا باید تسلط کافی در حوزه فضای مجازی و رسانه را داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی برنامه های بسیاری همانند ایجاد پاتوق های فرهنگی برای جوانان، ایجاد گروههای فعال جوان، تشکیل گروه های فرهنگی مردمی و... را در دستور کار خود دارد.

وی اظهار داشت: برای ایجاد تعامل همیشگی بین مردم و کانون های فرهنگی باید بتوانیم ارتباط خود را با مردم بیشتر و دائمی نماییم و برای رسیدن به این هدف باید از امکانات و... تشویقی نیز استفاده نماییم.

حجت الاسلام کرمی گفت: سرکشی به روستاها برای پیگیری مشکلات فرهنگی و قرآنی که تحت عنوان «طرح رسالت» توسط اداره تبلیغات اسلامی سروآباد تهیه و تنظیم شده است یک طرح مفید و کارآمد خواهد بود و بی شک اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از این طرح فرهنگی حمایت کامل را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha