پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی - مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد، گفت: دانشجو طلبکار است، زیرا خود را بدهکار انقلاب اسلامی و خود را نماینده مردم مستضعف و بی‌تریبون می‌داند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، در جمع تشکل‌های دانشجویی، اظهار کرد: در جریان جوان و انقلابی یک صف‌بندی در میدان‌های نظامی، سیاسی و… شکل گرفته است.

وی افزود: در جنگ احزاب زمان پیامبر اسلام اتفاق بی‌نظیری در سپاه شرک رخ داد. آن‌ها برای خشکاندن شجره طیبه اسلام با یکدیگر متحد شدند، با این وجود سپاه اسلام در مقابل سپاه دشمن ایستاد و این صحنه مقابله تمام اسلام با تمام شرک بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: امروز نیز همه دشمنان با هم علیه ما هم‌جبهه اند. جنگ اصلی جنگ ناامیدسازی، کاهش سرمایه اجتماعی و سست اراده کردن جبهه انقلابی است. کانون جنگ احزاب بین جریان جوان و جبهه شرک است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی بیان کرد: مدیر سیاسی معاونت فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با قدرت کار می‌کرد و بخش سیاسی از بخش فرهنگی پررنگ‌تر بوده و این شائبه را ایجاد می‌کرد که نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به حوزه سیاسی توجه بیشتری دارد.

وی افزود: مدیریت سیاسی معاونت فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برای آقای شیراوژن تجربه ارزشمندی است که می‌تواند در ادامه مسیر کاری برای وی مفید باشد و همچنین برای این معاونت ذخیره ارزشمندی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بهترین جلساتی که دانشجویان در آن شرکت می‌کنند جلساتی است که بدون هیچ محافظه‌کاری حرف خود را بزنند و در انتهای جلسه احساس برادری و همراهی داشته باشند که در مدیریت سیاسی نهاد رهبری این اتفاق افتاده است. امیدواریم این مسیر در این معاونت ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی با تأکید بر اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد، افزود: دانشجو طلبکار است. زیرا خود را بدهکار انقلاب اسلامی و خود را نماینده مردم مستضعف و بی‌تریبون می‌داند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت‌های زیادی است، ادامه داد: با حضور شیرواژن در این دانشگاه از ظرفیت‌های بالفعل باقی مانده، می‌توان استفاده کرد. استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به حضور افراد باتجربه دارد.

در این مراسم از زحمات عباس شیراوژن قدردانی و مهدی عباسی‌مهر با حکم حجت‌الاسلام صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به سمت مدیریت سیاسی معاونت فرهنگی سیاسی این نهاد معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha